Sonntag, 17. Dezember 2017

► Walking in the Winter Wonderland









Body

Body:  Maitreya Mesh Body - Lara
Shape : Selfmade [ Not For Sale ]
Head : CATWA HEAD Catya V2.10
Skin : --- PUMEC - #7  - February - CATWA SKIN App. @ Chapter Four  
MAKEUP COLLECTION
Teeth : CATWA TEETH Catya
Eyes : -SU!- Darcey Eyes Fatpack 
Hair : little bones. Galaxy @ Collabor88




Clothing


Dress : [Cynful] Zipporah Dress - Fatpacks @ Collabor88 
Cardigan : Cardigan : [Cynful] Fuzzy Cardigan - Fatpack @ FAMESHED 
Boots : #EMPIRE - Euphorbia 


Accessoires 


Seal in Arm : MishMish - Baby Seal / To Hug w/lights @ Collabor88
^^Swallow^^ Diamond Septumring Black 


Pose

BellePoses - Santa Honey @ Winter Trend 2017 



Scence 

02 MI Snow Dock [7 LI] @ Cosmopolitan 
09 MI Snow Tire Pile [8 LI] @ Cosmopolitan 
05 MI Snow Sled [4 LI] @ Cosmopolitan 
07 MI Snow Stump with Axe [8 LI] @ Cosmopolitan 
10 MI Snow Boat Stock [9 LI] Rare @ Cosmopolitan 
01 MI Snow Rowboat [8 LI] @ Cosmopolitan 
04 MI North Pole Sign [ 1 LI] @ Cosmopolitan 
08 MI Snow Tire [2 LI] @ Cosmopolitan 
Seals :  MishMish - Baby Seal / Laying - static @ Collabor88
MishMish - Baby Seal / Chilling w/lights - animated @ Collabor88
MishMish - Baby Seal / Chilling - static @ Collabor88
MishMish - Baby Seal / Sleeping - static @ Collabor88

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen